Alla inlägg den 16 november 2010

Av Maria - 16 november 2010 11:57

Mitt huvud värker ännu, det spelar ingen roll hur mycket huvudvärkstabletter jag proppat i mig. De släpper för studen innan de kommer tillbaka igen..
Jag hade även idag lite feber i kroppen, även om de inte är mycket så känns de ändå i kroppen.
Men jag har gjort några sysslor idag iaf, pallar inte bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv!


Det som inte glädjer mig allt fär mycket är att de är plus grader ute och de är lika med att snön kanske försvinner, de får inte hända!!
Visst är de skönt med sol och värme, men de skulle kunna vara minusgrader ändå, så snön kan stanna kvar..
För om två helger är de julskyltning och utan snö får man inte någon direkt julkänsla :/
Hoppas vinden vänder innan dess, då blir jag glad iaf.


Om jag nu är frisk imorgon kommer de vara spänning från morgon till kväll, jag hoppas de går vägen... :)


/litenmia

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards