Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Maria - 16 februari 2012 18:49

Igår var jag, Tanja och Micaela på mässan via arbetsförmedligen. Men de var värdelöst enligt mig, så stannade inte allt för länge. Många som skulle vara där dök inte upp och vissa var försenad. Dåligt tycker jag! 
Men vi lunchade tillsammans sen så drog vi en sväng på stan och där efter åkte jag hem med Tanja till henne. Vi handlade lite mat och gjorde en jätte god ny maträtt med kyckling och massa gotta! De var lite hetta i men super gott.
Sen fetade vi i oss lite ostkrokar på kvällen framför tvn, de var mycket bra på tvn igår, så vi slappade mest. Och somnade rätt sent, böev dock väckt av Tanjas mobil, men de kvittade. Så vi gjorde till lunch aivar kyckling. De kan man kalla för lyxig lunch mitt i veckan! Och sen glass på det, Ben och Jerrys, sen så vad gjorde vi mer? vi var nyfikna på café eclair så vi tog bussen dit, fikade och bra med utbud och inte alls farlig peng. Sen så hade vi feta klart, hon åkte hem till ön och jag till mig :) hade en super bra två dagars med Tanja, och till helgen blir de parmiddag, spel och mello med Tanja och Robert! Lyx!!!


Har hunnit träffa Julia en sväng idag med, och nu inväntar jag tvn. Sen ska jag sova, upp och jobba imorgon igen mellan 10-15 :) kulkul.. Sen få imgås med Thom, bara slappa och ha de gött :)
Pyss 

Ovido - Quiz & Flashcards