Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Maria - 4 februari 2012 14:20

Ja, snart ska man bege sig till Birsta och hämta upp Tanja men innan ska vi kolla på ett spel som heter Med andra ord, om det finns att köpa. Då ska vi lira det ikväll, men de blir också gomiddag och melodifestvalen med massa gotta (: de kommer bli supermyslördag. 
Jag blir galen på mitt torra ansikte, så nu ska jag på hälsokost som läkaren sa åt mig att jag kunde göra, en ekologisk salva för torr hy, och utan massa knasiga tillsattser. Hoppas jag inte blir rådnad bara. Men först vänta in min segpropp ;p
Men är nöjd med doften jag fick av Thom idag, knarkar den typ. Alltså det lukar så galet gott så ja, de finns inte ;p

Men de var de jag hade att bjuda på idag.

Detta är parfymen <3 lovelovelove!!
Puss!    

Ovido - Quiz & Flashcards