Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Maria - 7 februari 2012 16:17

Uppe med tuppen i morse, jag hade nämligen bokat tid hos frissan redan klockan halv nio i morse. Och de värsta klipptes bort och nu är jag redo med bra produker, ska även tona frillan imorgon också. Tanja ska få hjälpa mig som alltid :) 
Sedan var det möte med coachen, vi surrade om allt möjligt och det ser ljust ut för mig och de glädjer mig i denna depp period. Det är välbehövligt, så nu kan jag pusta ut en sväng eller två... Strosade sedan runt på stan tills nagelhörnan skulle öppna, så jag kunde få boka en tid för att ta bort naglarna och fixa mina egna, fick en tid redan på söndag så det känns ju skönt! Och eftersom jag är rätt fattig nu eller ja, när gymkortet ska införskaffas och jag unnade mig detta idag så har jag en underbar mor som ska stå för nagelkalaset :)

Annars så har jag bara nyss kommit hem, maten väntar och sen blir de lugnt för min del. Ska även tända ett ljus för min älskade farmor idag, som skulle bli 87 år! Jag saknar henne så otroligt mycket, men hon har de bra där hon är nu. Det är så jag får tänka och på fredag får jag ta som ett sista farväl innan hon gå ner under jorden. Hua :(

Puss!


   

Ovido - Quiz & Flashcards