Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Maria - 9 februari 2012 18:03

Jag blev så inspirerad av Katrin Zytomierskas sätt på LCHF. Jag köpte boken nu idag på ica maxi. Hon hade väldig smarriga recept. Så nu ska jag för en gång skull tillsammans med min kära mor testa den. Skippa Anna Skippers diet och gå över till denna, de är inte super strikt så som Annicas LCHF, så detta ska nog gå. Bara jag ger mig fan på det :) och tillsammans med någon annan kommer detta att bli toppen! Scheman och hela paketet i en och samma bok, råd och tips . Plus mitt gymkort så kommer jag snart att nå min målvikt som jag strävat efter så länge. Jag tror egentlige inte på denna, eller jag har svårt att sätta mig in i detta tänk, men bara man läser och följer de så kommer de nog bli en vana och fungera super bra. Och att jag ser fram emot det känns ju helt underbart! Och visst, de kommer vara svårt att i början inte få äta socker, de kommer min hjärna att skrika efter. Men det gäller att hålla avstånd och vara hård. Det finns inga andra val. Så nu ska de bli ändrig, kommer försvinna överallt och få ett mående på topp! 
Så nu jävlar, på ritkigt!!!! =D

Men de som är mindre skoj är att begravningen äger rum imorgon, känns skit jobbigt :( verkligen! Men de är skönt att kunna ta ett ritkigt avsked och få ett avslut eller vad man ska säga :/  
Aja, nu blir de snart tv sen sova..
Poss 

Ovido - Quiz & Flashcards