Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Maria - 5 februari 2012 00:50

Jag måste ju bara säga att jag är ju för bra, or not.. 
Vi spelade ett spel idag som heter med andra ord hemma hos Tanja, utnyttjade mitt presentkort plus 100 kr extra för detta extrema roliga spel. Jag var då i Roberts lag och fick upp "lavin" poletten och där jag skulle ju beskriva de MEN istället för att säga att de kan vara i en skidbacke i Alperna så säger jag "det kommer från en vulkan, de strutar" hahahah.. är man inte för bra så säg? och sedan var det något annat med som jag snubblade på som också var helt crazy.. Haha men galet skoj var det iallafall och vi har haft super trevligt ikväll.. Vi åt god mat, såg melodifestivalen och åt massa gotta. Avslutade kvällen med finns i sjön, haha gamla goda tider de (:

Nu fyllekör Thom några fylleskallar och jag ska snart krya ner och sova.
Natti! 

Ovido - Quiz & Flashcards