Alla inlägg den 25 december 2010

Av Maria - 25 december 2010 12:54

Jag var först med pappsen, lillebror och farmor hemma hos henne och åt lite julmat sen kollade vi lite på tv innan de var dax för julklapparna. Där fick jag pengar, presentkort och två dvd filmer, Dear John och sommaren med Göran, och en Aladdin choklas ask :)

Jag åkte hem senare till mormor där hon, mamma och morbror var Där åt jag julmat ännu en gång sen kollade vi på tv ett bra tag och efter de var de dax för julklapparna. Och jag fick ju en mpobil tidigare, en pläd i förskott annars fick jag örhängen, chokladask, en mus till datorn, dvd skivor som jag kan bränna själv, flytta hemifrån saker, present kort på bio, en massa pengar, lite karrameller, en hello kitty kudde (jag är kär i hon, typ) haha.. Jag tror de var allt, jag är iaf nöjd :)

Nu ska jag äta lunch, byebye!


/litenmia

Ovido - Quiz & Flashcards