Alla inlägg den 3 december 2010

Av Maria - 3 december 2010 21:20

Förra helgen var jag på julskylting med Tanja, Thom och Robban men jag kunde väl inte säga att jag mådde så bra. Min rygg tog stryk ytterligare en gång till :/ så jag gick ett S och ont gjorde de. Jag ringde till sjukvårdsrådgivningen och blev kallad till akuten. Det gick snabbt allting och jag fick lite starkare tabletter.. Röntgen visade ingenting men de kunde ligga något revbensbtorr som inte syntes, men de skulle hålla i sig i tre månader, till och från. Men som sagt, nu känns de bättre men till och från.
Har varit på praktik nu i en vecka, ska dit på söndag igen för på måndag är de stängt och ledighet. ska köpa julklappar då med Julia :) en del iaf..
Så imorgon och måndag blir mina helg dagar!

Ont som fan har jag i lilltån med, ja ni läste rätt, de ömmar och klämmer :/ INTE okej..
Men nu ska jag se Måns Möller sen se Idol, sen är de dax att sova. En lång vecka har gått, trött!


/litenmia

Ovido - Quiz & Flashcards