Alla inlägg den 16 december 2010

Av Maria - 16 december 2010 18:19

Jag tycker dagarna går allt mer bara långsammare dag för dag. Och de är ännu en vecka man går sedan. Men jag kommer inte hinna vara där på måndag för jag ska till tandläkaren klockan tio och där ska jag borra ett hål, fylla en gammal fyllning, slipa en annan och ta bort yandsten, de kommer ta väldans lång tid, hinner knappt vara på skolan i två timmar och de är de inte värt, om jag räknat ut rätt.. Och bussarna i Timrå går ju så "ofta", men de återstår att se. Först och fräst ska man ha helg, imorgon äntligen :) och nu i helgen är de sista rycket med julklapparna!

De är brådis nu känner jag, har köpt till mamma, Elin, farmor och Thom bara :/ suck

Och att gå till sju till fyra är hur jobbigt som helst, vi kan få sluta så mycket tidigare men allt ska drygas ut så mycket hela tiden :S och så kommer de nog att vara hela tiden frams till lovet eftersom Mokrame är på semester nu, tråkigt nog. Men de ör han värld fullt ut :')
Jag är en aning less på skolan överhuvudtaget just nu, är trött, slö poch ja bara less, jag behöver vila.


Och de ska jag göra idag, ska bara slappa och glo på tv, mysigt vörre..


/litenmia

Ovido - Quiz & Flashcards