Alla inlägg den 31 mars 2012

(Y)

Av Maria - 31 mars 2012 20:39

Jag trodde inte de var sant då jag kollade ut igår genom fönstret, snö?! det sa vi aldrig något om att vi ville ha.. Eller?!
Men som tur är så har de mesta försvunnit och de tråkiga är att värmen lämnat oss :/ deppad man blir.. Jag hoppas att de vänder till veckan, jag vill ha en stor och varm sol och moln fritt.. Och att all snö som ens finns ska försvinna och sen får de vara nog!!
Jag gjorde inte så mycket igår, var med Tanja på stan, noppade brynen och blev ännu snyggare (: sen handlade jag hårfärg med, färgade på mig själv och snyggt blev de, även om de blev lite för mörkt..
Jag, mamma och Thom såg på lets dance, men de var igen hit eftersom de inte är sådana jag vill följa riktigt! Men de lär väl sluta med att jag följer det ändå.
Kunde inte sova så bra i natt, hade otäcka drömmar om flugor som attakerade med, blomflugor var de med. Inte alls normalt.
Och idag skulle jag dra ut, de var snack om igår med.. Men de blev inte så, av många orsaker.. Men jag spar pengar och jag kommer må bra resten av helgen :) 
Har bara umgåts med mammsen idag och nu ser jag lite av finalen av gladiatorerna.. Brist på annat..

Känner mig lite dålig med, men de kanske blir bättre..

Resultat av bryb och hår

   

Ovido - Quiz & Flashcards