Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Maria - 20 mars 2012 21:29

Äntligen...

Jag har lättat på mitt hjärta idag och jag är plötsligt några kilo lättare :) det är bra tur att man har människor i min ogivning som ger mig energi och värme, som lyssnar och stöttar. Det värmer gott om hjärtat!
Jag tog ett beslut idag utifrån hur jag känner och konsigt nog känner jag mig dum på något vis. Men mår man inte bra av situationen så ska man inte utsätta sig för de heller. Så nu är de ett nyy kapitel, ett nytt blad att vända till och blicka framåt. Klart de kommer gå bra för mig med.. :)
Och sen innan coachen träffade jag Micaela, för en lunch på stan sen blev de coachen, berättade min situation och vi tog ett beslut utan att en fundera eller tveka. Så det känns faktiskt skönt nu, men ändå känner jag mig dum som sagt. Men ska försöka sumpa dom tanarka och gå vidare nu.. Jag ska inte klandra mig för någonting, eftersom jag inte gjort något fel. Så ja, fick dessutom ett möte idag på Birsta med en person, som fick mig på andra tankar. Givande faktiskt, ska se vad coachen har att säga om det imorgon.
Ska nämligen på en mässa imorgon på tonhallen med Tanja, sen får vi se om vi lunchar tillsammans efter de. De är klockan tio imorgon, så ingen sovmorgon där inte :p och på kvällskvisten blir de träning, det ser jag fram emot.

Så nu är de bara att blicka framåt, har en plan på hur de kan se ut i framtiden, spännande resa :)
Sen är de lite saker som jag inte kan ta upp i bloggen heller, så ni får suga på en karamell så länge så får vi se vad som sker.
Puss! 

Ovido - Quiz & Flashcards