Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Maria - 22 mars 2012 14:50

Ja, då var man klar med alla måsten idag..
Eller att träna är inte ett måste men de är skönt och jag tycker de är super kul. Idag som igår körde jag intevaller på löpbandet, körde i cirkelgymmet och hoppade lite hopprep. Som gårdagens träning ungefär! Och där efter åkte jag hem, storstädade mitt rum och damsugade hela lägenhet. och de var ett beg av diskt så tog mig ann den också! Och snart ska jag ta mig genom garderoben och rensa lite. Och sen börja med maten, de blir fläskfilé med cream bonjour idag till middag. Ska ha maten klar till mamma kommer hem, så hon blir glad :) hon behöver inte röra en fena idag. Dock är jag en aning super trött, men de är förkylning i kroppen :/

Sen får vi se om jag tar ett gumpass imorgon också. Beroende på hur jag mår. Det blir läggdax tidigt ikväll, efter BB!
Måste bara säga att dom flesta där inne är totlat efterbliven. Dom är så fruktansvärda emot varandra. Och hörde att Sipan fått lämnat, det är väl på tiden.. Sen Hanna R och Marcelle, dom kan få åka dom med. Näe, fan vad arg jag blir!

PUSS 

Ovido - Quiz & Flashcards