Alla inlägg den 20 december 2012

Av Maria - 20 december 2012 18:26

Då var det bara en dag kvar innan två veckors ledighet, ska bli skönt faktiskt. För jag har ju en del att pyssla med hela ledigehten faktiskt :) ska försöka få hela flytten klar tills jag börjar jobba igen, de här med skruvandet av alla möbler ser jag absolut inte fram emot :o men de är bara att tänka resutlatet innan, men med mitt tålamod är jag rädd att de kommer gå åt helvete ^^ trur jag har massa hjälp av snälla människor, ska muta med mat och en slant, inte helt fel ju :)
men de här med julkänsla, den finns inte alls.. Tråkigt nog! Och eftersom de kommer bli en knasig jul i år så har jag inte så mycket förväntingar heller. Men pappsen ska fira med oss, de ska bli skoj! 
Och jag funderar även på att dra ut på juldagen, kanske testa på Oscars för första gången i mitt liv?! :)

Eller om jag spar mig till nyår? allt är ju så snart och de går så sjukt snabbt! :o

Och idag hade vi sista jultallrikarna klara, så sista racet blir det imorgon nere på Bryners, sen blir de julfika innan vi rycker och sliter i grejorna för lite julstäd innan vi går på semster :) tror de kommer bli en bra fredag. 
Måste ta en sväng om på stan och köpa en julklapp till mammsen, eftersom vi ska inhandla sista klapparna på lördag på Birsta. De kommer bli kaooos vill jag lova, men åker man in i tid (som säkert alla ska göra) så kanske de inte är lika förjäkligt, men de är bara i mina drömmar, så de är en hemlis ^^, och försöka komma hem i relativ tid, så kanske man kan träffa en trevlig prick där på kvälls kanten, lite gos så dära :')

Håller på att baka vaniljbullar nu, degen jäser och jag jäser framför datorn ett tag. Skulle även vilja testa på att baka drömmar så har jag inget bättre för mig dessa dagar innan jul blir de nog ett försök till de :) har bakat en hel del nu inför julen, bara maten och klapparna kvar då :)

PUSSSSS!

Ovido - Quiz & Flashcards