Alla inlägg den 16 december 2012

Av Maria - 16 december 2012 19:43

Då var det söndag kväll, helgen har gått sjukt snabbt.. Som alltid.
Men den har varit helt toppen måste jag säga :)
I fredags kom en kompis förbi, surrade lite och drack kaffe, inte jag dock men sen kikade vi på julkalendern lite. 

Somnade rätt sent den natten, sedan väckte mammasen mig på lördag morgon och ville att jag skulle följa med till Birsta, men de hade jag ingen större lust med i snökaoset, sedan skulle jag säkerligen inte hinna för den delen heller :) men vid sex var jag iaf inne vid bion igår, vi såg The hobbit och den var helt okej. Hade större förväntlingar om den bara, men dom d'r tre timmarna kändes rätt okej ändå :) drog hem och fixade lite käk, surrade och hade de mycket trevligt :) drog till Micela där ifrån vid ett i natt då hon slutat, somnade rätt snabbt. Och det var den bästa kvällen på länge måste jag tillägga :)

I morse skulle Micaela iväg och jobba vid halv tolv och då tog jag bussen in till Birsta för att möta upp Malin :)

De blev lite julklapps shoppning, men jag är långt ifrån klae, vilket känns lite oroväckade :o och de är ju snart dax!
Sedan drog vi på dollar, de blev en hel del där ifrån. Men köpte grymt fina gardiner iaf =) 
Och sen så har jag och Malin hunnit bakat lite pepparkakor, de siata plåten blev de brända pepparkakor, brukar ju vara första plåten, men ibland måste man få misslyckas med!

Snart solsidan som blir en fin och bra avslutning på denna helg :)
Tack och hej



Ovido - Quiz & Flashcards