Alla inlägg den 11 december 2012

(y)

Av Maria - 11 december 2012 17:39

Då var man hemma igen.. Har knappt varit hemma alls på ett tag. Antligen hänger jag på Alnö eller som nu när jag varit hos Micalea i två dagar :) 
Var på gymmet igår, körde på rätt hårt och jag måste vara sjukt otränad, pallar nästan ingenting längre :o och snart går mitt kort ut. Ska nog köra på ett år till, men vara mer aktiv än jag varit. 

Annars har det inte hänt allt för mycket. Full rulle på jobbet, de är så roligt att pyssla på med jultallrikar och allt de dära som är inför julen :)
Och målaren ringde mig dag, så måste ut på Alnö imorgon och kika på fägerna, sen blir de att sova över hos Taniz, eftersom jag ändå jobbar senare imorgon :)
Soffan har kommit, så på fredag blir de att gå och betala den och låta den vara på lagret tills jag får nyckeln. Det är såå snart jag har min egna lilla lya :)

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards