Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Hejjahejja

Av Maria - 2 april 2012 13:47

Ja, vad hnder och fötter?
Jag har gjort en planering med AF och jag från och med idag avslutat coachningen. Nu är de bara att blicka framåt så kommer de bli bra till slut :)
Just nu sitter jag och mummsar i mig en mandarin, dricker ett glas vatten och äter en näve nötter. En bra start på dagen helt enkelt.
Testade något nyss idag på gymmet, det var en romaskin, de tog bra efteråt, men när man satt där tänkte jag "men vad ska detta ge?" men jag tog mig ann den i 15 mil, gick/joggade på löpbandet i 20 min, trappade ner där efter i 5 minuter till.. I cirkelgymmet tog jag 3 x 20. Så idag känner jag mig extra duktig!

Det blir nog ett pass imorgon med, om huvudvärken släpper, kände av spänningar i huvudet då jag gick på löpbandet, men de vill aldrig som bryta ut. Visste nyser jag men om de bara kunna smälla av, jag blir sjuk ett tag sen är allt frid och fröjd?


love and peace! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 februari 2014 11:44

Det var länge sedan jag skrev någonting här nu. Men tänkte att när jag väl har tid och ork kan jag skriva och dela med mig av lite..Jag har ju surrat om träning hit och dit, men nu har jag tagit mig ann att röra på mig på något vis, är de inte på gym...

Av Maria - 30 augusti 2013 23:25

Vilken vecka...Eller ja, jag ska väl säga vilka två veckor. Dom har varit hektiska, men roliga! Och fort hat de gått.. Snart är de jul, om de fortsätter i den här farten. Men jag måste ge en guldstjärna till alla jag jobbar med, dom är grymma. Vi är ...

Av Maria - 16 augusti 2013 11:47

På måndag börjar allvaret igen, utvilad och massor av energi för att prestera. Det har varit skönt att ha varit ledig men de ska bli skönt att få tutinerna igen :)Sex veckor semetser är en lång tid, men jag har haft de toppen! Dock har de hänt lite t...

Av Maria - 7 augusti 2013 00:28

Att de kan hända så otroligt mycket på så få dagar. Så mycket känslor, så många tankar.Kan nästan jämföra de med virrvelvinden, på alla sätt faktiskt!Jag bloggade lite galet sist. Jag hade en vecka till på semestern.. Helt dag vild och jag har ingen ...

Av Maria - 25 juli 2013 20:28

Vad tider går.. Är redan inne på vecka 3 av 6 på semester. Men som jag har njutit!Har inte gjort super mycket, men har hunnit med lite bad, avkoppling, gjort huvudstaden hos bror, Mia och Elin. Även besökt lilla samhället Norberg och varit på Kolmård...

Ovido - Quiz & Flashcards