Alla inlägg den 19 april 2012

Av Maria - 19 april 2012 20:24

Då har denna vecka snart nått sitt mål, alltså arbetsveckan. Imorgon är det redan fredag och då efter jag arbetat i ett par timmar blir de möte med damerna på stan och kolla in New Yorker, var in en snabbis där idag, de fanns mycket som lockade men de blir mer ut av det imorgon. De var dåligt att man kanppt hörde vad man tänkte för musiken i bakgrunden överröstade allt! De är väl de negativa jag har att säga om de så här långt. De var bra priser tycker jag, som jag har längtar efter denna butik, nu har den äntligen landat i Sundsvall och glad är jag över det :) två våningar och ja, allt i ett liksom!
Åt golax idag och potatis med skirat smör innan träningen, måste äta mer fisk känner jag. Gör de så sällan, men de är så gott. Sepeciellt lax..
Och jag är nykommen från Friskis, de var rätt behagligt och lugnt där idag.. Känner att jag har ont i magen, redan.. Haha.. Dock kommer träningen inte ge mig ett dugg nu när jag ska rocka loss på båten. Men man lever bara en gång och jag dricker så sällan så de ska bli roligt att komma iväg, bort från Sundsvall och Timrå :)

bjöd på kladdkaka idag där jag spenderar mina dagar, de uppskattades tror jag och den blev riktigt god faktiskt :) lite torsdags mys så där. Och imorgon är de sista rycket innan helgen. Och snart är de slut på denna månad också! Sista april och snart maj, de går så ofattbart snabbt.. Men de är ju närmre värmen och sommaren (:
Sen ska jag unna mig en solning som jag sagt att jag ska ha gjort men tiden bara rinner iväg så de blir alltid för sent när jag väl kommit till skott.. eller ska rättare sagt!
Men nya tag imorgon, sen packa väskan med allt och lite till sen så är de snart dax :D wiiiiie! 

Ovido - Quiz & Flashcards