Alla inlägg den 3 april 2011

Av Maria - 3 april 2011 20:42

Suck.. jag vill bli friskt! Jag pallar inte vara sjuk, de känns som att man blir sjukare för varje dag. Ögonen ömmar ännu mer och imorgon måste jag ringa vårdecentralen för att höra eller komma dit för att få svar på om de är ögoninflammation eller om de bara är så här för jag är ruskigt förkyld :/ och Thom stackarn har knappt sovit om nätterna, jag har hostar och snurvlat och snutit mig 100 ggr typ och sen hostar mamma i sitt rum med, så jaf bad han åka hem, för han ska ju upp och jobba imrogon stackarn och då kommer han vara helt off om han ska sova här i natt igen :/ känns förjävligt att skicka hem han, jag blir extra känslig när jag är sjuk, då är jag ännu mer blödig än vad jag är annars. Usch..
Jag ska ringa praktik platsen imorgon och säga att jag fortarande är sjuk, de är värre till och med :/ men ska höra om jag får ta en extra vecka om de skulle bli att jag inte kommer på hela veckan..
Fast, på skärtorsdag måste jag ta ledig OM de blir sthkmresa då, som jag hoppas på. Eftersom om jag ska jobba i sommar kommer jag inte ha möjlighet att åka ner dit då :(
Aja, inge roliga tider nu..
Men jag vet att de snart vänder!!

/litenmia

Ovido - Quiz & Flashcards