Alla inlägg den 1 april 2011

Av Maria - 1 april 2011 16:16

Jag är så döle på att se snön, att veta av att den finns utan för fönstret. Nu får de banne mig vara nog!

Jag vill att våren ska komma, på riktigt! Snön smälter allt för sakta och solen tittar inte fram så mycket och blåsten tar över. Det är inte okej tycker jag. Värmen och ännu mer fågelkvitter borde slå till. För om man kollar ut nu är de så dystert, så tråkigt och grått :(

Jag vill plocka fram vårskona och känns doften av våren, längtar så mycket! Fast inte till pollen, för de kommer göra de tufft för mig. Men denna vinter som förra vintern har de varit bra jobbigt för mig ändå, torr i facet och klåda hit och dit, smörja in sig hit och dit. Det är verkligen inte roligt och de blir inte bättre utav att de blåser heller? Näe, fy bubblan.


Även fast jag är lite sjuk så tog jag mig tid att städa undan idag i hela lägenheten, mest på mitt rum då. För de känns så hemskt att ligga i sängen och känns dammet flyga i luften, de är inte så man mår bättre utav det precis! Nej, snarare tvärtom..


Denna morgon har jag sett Lejonkungen, städat och suttit på msn och surrat med Evelina en hel del, sen kom Julia förbi ett tag. Och nu väntar jag på att Thom ska komma och fredagsmysa med mig :)

Ikväll blir de gotta och majskolv framför Talang som börjar ikväll, de ska bli spännande :)


Hatar dock folk som ska yttra sig om ovesentliga saker, får faen spunk!

Jajjamen!


/litenmia

Ovido - Quiz & Flashcards