Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Maria - 10 mars 2013 18:24

Helt utmattad, är så trött att ögonen går i kors snart. Men kan inte lägga mig nu, sen om jag vilar nu blir jag pigg till kvällen och då kan jag inte sova för natten :/ så gör ett tappert försök att hålla mig vaken ett tag till! 

Jag har haft en super bra helg! Jag har ju redan skrivit om vad jag skulle göra. 
Mellon var super, Robin var en värdig vinnare tycker jag :) ska bli roligt att se om han går hela vägen! 
Drack ett super gott vin igår som Micaela hade med sig, ett vitt! Så de ska jag köra på i fortsättningen, gottigott!
Vi hade en super trevlig kväll och dag idag, vi promenerade en sväng i solen och blåsten, testade nya daim glassen med jordgubb. Så god!
Skulle träffa Robert idag, men lilltösen hade smittat ner honom så vi får ses i veckan istället :) är själv så trött så skulle nog inte vara så roligt sällskap ändå.
Och efter tre dagars ledigt så är de bara att ladda om batterierna för en ny vecka, med nya möjligheter! Ska hinna med att åka utförs, kanske imorgon eller onsdag om frugan har tid, lust och ork :) men alla minusgrader som stigit känns inte så lockande.

Trevlig kväll på er!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards