Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Maria - 19 februari 2013 21:41

Jag överlevde dansen. Även om det var riktigt svårt, allt gick jätte snabbt. Hann inte med mig själv, de blev alldeles för mycket att ta in på en gång. Men gjorde mitt bästa och roligt hade jag :) dom 55 minuterna gick fort. De var arobic dans, massa övningar. Känns i magen kan jag lova. Men de är en possitiv smärta :) fast vi var duktig innan med, en bra uppvärming! Imorgon väntas spinning, en hel timmen. Kommer känna att jag lever, haha..
Är redan trött så även denna kväll blir de dejt med kudden rätt snart. Vaknade massor av gånger i natt. Drömde om spöken, bara för jag och emmy i söndags pratade om det. Skrämmande :p
Tråkigt att pappa är sjuk, mormor är inte heller kry, gick höra idag att min bror även åkt in på akuten igår för sin andra propp i benet :( vad händer? Vad kommer här näst?

Natti påer!

Ovido - Quiz & Flashcards