Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Maria - 18 februari 2013 18:57

Eftersom jag bytt kommun har jag fått massor av erbjudnanden. Och denna vecka ska jag nyttja en veckas träning på golds gym :) gratis! började med ett grispass på löpbandet, en timme var av sista tio minuterna sprang jag. En timme, arobic eller hur de stavas. Jag gjorde de med bravur och är tok stolt! Men utan Mimmi hade jag nog fuskat, haha.. men så skönt de var. Imorgon blir de 55 minuters danspass. Spännande! Lite läskigt samtidigt men de är bara att övervinna de och köra på, precis så som jag gjorde idag :)
Nu blir de till att fylla på bränsle till magen. Kommer definitivt somna gott, ovaggat och hela natten utan att vakna som jag har en föemåga att göra. Har hunnit sola lite med. Underbart.
Soffhäng och lite surr med mickan, måste ta igen allt de som vi missat :)
Känns som att det kommer vara en bra men intensiv vecka.
Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards