Alla inlägg den 22 september 2012

Av Maria - 22 september 2012 22:30

Idag slösade jag lite tid på Birsta och jag fick med mig min kära mor dit. 
Där ifrån kom jag med en ny tunnare kjorttunika, ett bälte till, ett par örhängen samt en ring. Och vilka kap jag gjorde, nedsatta priser klagar jag inte över, inte ett dugg =)
Hem igen, fixa till mig inför en kväll med brudarna. Det var jag, Malin, Cattis och Maria som var ett nytt ansikte :)
Så efter lite tacos och lite surr med mycket skratt så avslutade vi kvällen med bowling. Kan ju säga att de gick sådär men roligt var de och det är det som räknas :)
Om jag skulle förlora skulle det hända en spännande sak, slog vad om en liten grej men det sket sig eftersom jag kom näst sist och de var det som räknades och ingick i mitt vad :p
Och nu så är jag hemma igen. Regnet bara faller ner så jag tänkte ta mig en filmkväll i sängen och bara vara. Har iaf haft en super bra kväll. 

Imorgon blir de sova ett tag innan jag ska träffa Patrik :)

Puss påer!

Av Maria - 22 september 2012 00:47

Idag var det mer eller mindre kaos på jobbet. Men vi hann med gifika iaf, hade köpt med mig från Pallas. En chokladkaka som var ringlat med kolasås. Den var riktigt god faktiskt :)
Åkte hem efter jag slutat, fixade i ordning mig och mot staden igen för att möta upp Patrik på stan, de blev lite biljard, de gick ändå bra fast jag förlorade alla gånger förutom då han lyckades kicka ner åttan ett par gånger i fel hål :) Men de var ritkigt trevligt.
Åkte där efter till honom för lite fredagsmys. De blev Tanken som blev första filmen, den är ju såå bra :) sedan blev de lite kung fu panda, den var bra den också :)
Slutade med att vi såg en halv till film, som jag nu inte minns namnet på. Men Som Nomi Rapace var med i iaf! Sedan blev vi så trötta så han skjutsade hem mig. Så nu är jag hemma, nöjd och sjukt trött..
Har haft en toppen kväll ikväll och jag känner mig sååå glad!!!! =D

Men mindre glad att jag har fått något fel på mitt öga, har sjukt ont nu. Är röd i vitan och de ömmar.. Kanske ögoninflammation på G med min ovanliga tur som drabbar mig minst 2-3 ggr per år?! Slår liksom aldrig fel. Så blir de intr bättre tills på måndag måste jag ringa vårdecetralen får dom ta en titt!
Men nu ska jag göra kväll.. Imorgon väntas fler trevligheter. Men ska ta mig en låång sovmogon! 

PUSSS

Ovido - Quiz & Flashcards