Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Maria - 23 juni 2012 18:21

Midsommar firandet vart inte som planerat och långt ifrån vad jag tänkt att det skulle bli. Hade högre förväntningar och ja, de blev som det blev. Helt okej! Jag vill ha en midsommar som alla andra tycks haft, de var långt ifrån de :/ 
Sedan saknades ju Thom med, sjuklingen som ligger hemma fortfarande. 

Men på dagen igår försökte jag och Tanja göra oss en midsommar krans, men de blev ju som de blev, hennes blev finare, hennes andra försök medans min krans blev som en skog :) men vi fick oss ett gott skratt iaf, maten var de inte heller fel på (:
Och nu sitter jag här, har dötråkigt!!!! Och ingen har tid :O om någon ensam eller flera själar ser detta så kan ju vi kanske ses och slå våra kloka skallar ihop och ha kul ist?


Ovido - Quiz & Flashcards