Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Maria - 19 juni 2012 21:26

Idag har jag varit på hörcentralen och hos örondoktorn. Satt först i fel rum, hade tre minuter på mig att hitta till själva hörcentralen. Men hann i tid iaf och de tog kanske 45 min att göra övningen, de var tre olika. Det kändes långt och jag kände mig inte riktigt avslappnad, hade så mycket annat i tankarna. Men proverna visade att de inte blivit sämre, men på ena provet var de bättre men de stod stilla på de andra. Så ingen hörselapparat behövs, vilket jag tackar gud för. Finns många anledningar till detta och så dåligt hör jag inte, de var en lindrig nedsatt hörsel på vänster öra, som jag vettat om.  Fick göra ett balanssinnestest med inne hos doktorn och de var inget fel på de, skönt! Och ska komma tillbaka om ett år igen, för att se om något förändrats då. Och besöket var dyrare än vad jag väntat mig men tur att jag har världens bästa mamma som ställer upp för mig då, hon är guld värd <3
Och jag tänker inte skriva om detta i bloggen om varför eftersom de kan uppstå "obehag" då för vissa. Så säger bara att en finns "folkgrupp" gjode mig skit förbannad idag. Men som sagt hade en bra dag annars, besöket gick bra. Sen så lunchade jag i stan med Isabel, gick till henne en sväng sen in mot stan och kikade lite. Mötte sedan upp Tanja en sväng sen kom Thom och hämtade upp mig :) vi åkte hem, sen på Birsta, handlade utemöbler till mammsen sen käkade vi glass. 

Två dagar kvar av jobbilijobb sen är de midsommar och de ska bli underbart!!!!! :D längtar!!
Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards