Alla inlägg den 23 september 2012

Av Maria - 23 september 2012 21:27

Så var helgen över. Det borde vara en till dag på en vecka. En extra dag. Men vad skulle vi kalla den dagen för?
Känner att det är för få dagar, för lite tid till allt de andra som man skulle vilja hinna med. 
Idag skulle jag vara med Patrik men de blev en träff imorgon istället :) så Malin kom ner till mig. Vi åkte till hamen, till vår gunga, vidare till Barista och fikade. Tog en chokladmousetårta med grädde, ha hör och hämpa. Men även denna gång var grädde inget för mig. Och så chailatten, god men för söt. 
Och då vi hade varit där ett tag drog vi upp till norra, men de blev för kallt. Åkte till sidsjön en sväng och tillbaka till mig. Drack lite cola och käkade lite popcorne. Frida messade och ville ha sällskap på donken, så åkte med henne och Sebbe.
Så nu är jag hemma, partaj är på tv och snart ska jag bli det en varmdusch innan det blir bokläsning. Klockan är ställd på halv sju imorgonbitti, en ny vecka att se framemot :)
Läääängtar tills imorgon kväll nu, reeedan!! Och tills på torsdag då jag ska vara med min pingla för lite shopping på hem fina hem och gomat (: <3

Men helgen har varit bra. Även denna helg, som de flesta andra helgerna. Som jag mår gött nu :))

Ovido - Quiz & Flashcards