Alla inlägg den 25 april 2012

Av Maria - 25 april 2012 17:06

Så var middagen intagen, de blev en sen lunch idag så de blev lite till käk. Och snart ska jag byta outfit till träningskläder sen brumma iväg med bussen in till stan för att Sandra ska hämta upp mig, där efter blir de Friskis och svettis för hela konkarongen :) Känner mig för övrigt dödstrött men jag känner ändå att jag vill röra på mig lite och så får de bli! Och nu ringde Julia och ville följa med så de ska bli spännande :)
Och imorgon är det redan torsdag, då ska jag fråga Tanjis om hon vill ha sällskap, eftersom vi ska ses på fredag med, bio mys och bara umgås medans grabbarna gör annat!
Är sugen på att räkfrossa med en god vitlöksås som på båten, de skulle vara göttans de, mitt på en fredag kväll. Helst rökta räkor eftersom de är hundra gånger godare. Eller vad säger ni?

Måste bara dela med mig av denna musik video, sjukt bra låt och videon är så oväntad. Kolla själva! :)
http://www.youtube.com/watch?v=fWNaR-rxAic&feature=youtube_gdata_player 

Ovido - Quiz & Flashcards