Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Maria - 24 maj 2011 19:03

Men varför är de så? varför ska de vara så förbannat svårt att våga tro på sig själv och lita på sig själv utan att sätta upp hinder som man egentigen kan ta sig över? De är hjärnspöken som sätter upp som en mur, där står man still och väntar på att någon ska riva den åt en. Jag är en av dom, men jag måste ju ta mig fram, våga pröva, för man misstag så var gör de? jag lär mig av mina misstag. Men jag är så stolt över mig själv idag, jag var så rädd att misslyckas och jag var nervös och gjorde små fel men de är bara att ta de med en klackspark. Jag vet det till nästa gång, man blir rik varje dag-nya saker ploppar upp och man blir som sagt aldrig fullärd.
Jag har verkligen haft en toppen dag, jag har lärt mig så mycket, tagit emot kunder och gjort allt jag kunnat. Gjort en smörgåstårta, massa röor och utvecklats. De är trotts min andra dag och nerverna sprätter men jag vågar iaf, sååå happy!
Ja, är helt slut efter idag men idag mot för igår har varit en stor skillnad och jag tror att jag kommer fortsätta att känna som jag gör idag =)
Och kom och hälsa på mig, de skulle vara skoj och se hur ni upplever mig liksom.
Så var de med de, nu är Mia trött och ska hoppa in i duschen och göra sig nattisklar..

/litenmia 

Ovido - Quiz & Flashcards