Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Maria - 30 augusti 2013 23:25

Vilken vecka...
Eller ja, jag ska väl säga vilka två veckor. Dom har varit hektiska, men roliga! Och fort hat de gått.. Snart är de jul, om de fortsätter i den här farten. Men jag måste ge en guldstjärna till alla jag jobbar med, dom är grymma. Vi är grymma! :)
Förstår inte att de är helg igen, redan! Snart är de helg igen, snart kommer alla julbeställningarna. Ojoj, hinner knappt med i svängarna.
Även om jag känner mig glad så är de ändå saker som tynger mig, att jag ofta faktiskt känner mig lite ledsen. 

Ikväll har jag i alla fall tagit itu med städ och tvätt, ätit tacos och haft fredagsmys med Evelina. Bakade kladdkaka och åt Ben&Jerry glass till, de var inte alls vidrigt. :)
Och imorgon ska jag träffa min kära mor, blir en sväng på Birsta! Ovanligt? Nej, inte direkt :)
Lär ju inte somna ovaggat ikväll inte, hjärnan är överbelastat och ögonen går i kors.. Och så massa mys med Nisse!
Natti



Ovido - Quiz & Flashcards