Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Maria - 9 juli 2012 14:30

Idag vaknade jag på rätt sida. Även om det känns småjobbigt så pallade jag mig till gymmet med Sandra idag, ritkigt skönt var de faktiskt. Anträngande eftersom jag inte tränat nu på ett tag men ändå tappat vikt. Jag har ju inte smällt i mig massa onödigt skit, minskat på potionerna och gått vissa promenader. Alltid en början. Känns lite på vissa kropps delar så allt är inte bara skit i mitt liv. Och imorgon blir det ännu ett pass på gymmet, ska försöka träna massor nu innan brorsan, Mia och Elin kommer ner för då ska jag umgås med dom i massor, sen åker jag till Sthlm med dom och med mamma. Då hoppas jag på att få gå på grönalund, de var inte igår precis. Som jag längtat efter de. 
Och då Elin är här ska jag ta med henne på Drakborgen och leka med henne där, ska bli så underbart att få rå om henne. Och träffa Mia och bror, känns som hundra år sedan sist fast de "bara" var i julas. Ska ta vara på varje minut med dom. De blir inte super länge men de är bättre än ingenting alls :)
Sedan blir de ju middag eller något med gänget på Bryners med, för att fira semster. Det ser jag fram emot :) de blir någon dag denna vecka. 
Så visst har jag en del att se fram emot även om de skulle vara fler saker att se fram emot denna sommar. Men får ta en dag i taget och bara försöka se framåt. Även om vissa dagar är en omöjlighet. De går upp och ner.. 
Men just idag känner jag mig ganska stark och glad. För de gäller att ha saker att göra, gråta en svätt om jag känner för de och prata om det. Så bearbetar jag det som bäst.. 
Drog i mig en subway macka med, som jag har suktat efter en sådan bra länge och nu ligger den fint i min mage. 

Och nu blir de duschen och snygga till mig för att sedan åka iväg och fönster shoppa lite på Birsta med Sandra och Matilda. Får se om jag lyckas hålla i pengarna eller råka få med mig något hem :) vem vet?

Så var det med de. Hejjjhejja

Ovido - Quiz & Flashcards