Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

Ett tag sedan nu

Av Maria - 26 augusti 2012 15:04

Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen...
Vi kan börja med att i veckan fick jag tjuvstarta med lite jobb, på Skavdern i skolköket där. Det var lite nytt och annorlunda jämfört med Bryners, men det gick bra iaf. Fick jobba två dagar, torsdag och fredag. Och på fredagen på kvällen åkte jag till Cattis en sväng, vi umgicks med Micke, Cristian och Robin.. Vi lirade lite kubb och de var första gången på länge jag var så bra :) 

Och igår hämtade Hampus och Emmy upp mig i Timrå, vid tolv tiden. Ut till Korsta, lämnade av Hampus. Emmy och jag stannade till på Alnö, satt in ljud i bilen och käkade lite. Fixade till oss inför kvällen och jag för första gången fick ha löshår, snacka om fin man kände sig, tjockt hår och lockar. Det vart finfint de :)
Vi åkte till ljugaverk kring sex halv sju kanske? Viktor och Madde följde med oss.. Ingen raggarbil för oss inte, eftersom ajg skulle från början få åka med Emmy och Hampus med deras polare. Men detta gick bra det också :) 
Drack litegranna på väg in sen så blev de bara öltälten för sällskapets skull. Träffade nya ansikten som gamla, det var jätte roligt :) och en karln som var där som fick oss att garva läppen av oss. Hahahahah... hans öldrickande kanske var de roligaste jag sett på länge!! 
Och vi åkte väl hem kring ett tiden, släppte av Madde och Viktor på ön, åkte vidare till Media markt och sov lite, till stan och käkade lite. Till Korsta och väntade på att Hampus skulle komam hem från Härssjö och de tog ju sina timmar. Så kom hem vid halv sex i morse kanske, de resulterade en mycket låång sovmorgon.. Vaknade halv tre i PANIK!! Hur ska jag kunna sova ikväll som? Ska ju ha mitt första pass på Bryners imorgon, men de kommer gå super! Det vet jag ju, men de här med att kunna sova sen. Men måste säga att de var skönt att sova länge ändå, fast det finns gränser :)

Och att en människa kan göra mig så glad för så lite, det är inte alla de inte :')

Och som vödret är idag blir de bara hemmamys! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 februari 2014 11:44

Det var länge sedan jag skrev någonting här nu. Men tänkte att när jag väl har tid och ork kan jag skriva och dela med mig av lite..Jag har ju surrat om träning hit och dit, men nu har jag tagit mig ann att röra på mig på något vis, är de inte på gym...

Av Maria - 30 augusti 2013 23:25

Vilken vecka...Eller ja, jag ska väl säga vilka två veckor. Dom har varit hektiska, men roliga! Och fort hat de gått.. Snart är de jul, om de fortsätter i den här farten. Men jag måste ge en guldstjärna till alla jag jobbar med, dom är grymma. Vi är ...

Av Maria - 16 augusti 2013 11:47

På måndag börjar allvaret igen, utvilad och massor av energi för att prestera. Det har varit skönt att ha varit ledig men de ska bli skönt att få tutinerna igen :)Sex veckor semetser är en lång tid, men jag har haft de toppen! Dock har de hänt lite t...

Av Maria - 7 augusti 2013 00:28

Att de kan hända så otroligt mycket på så få dagar. Så mycket känslor, så många tankar.Kan nästan jämföra de med virrvelvinden, på alla sätt faktiskt!Jag bloggade lite galet sist. Jag hade en vecka till på semestern.. Helt dag vild och jag har ingen ...

Av Maria - 25 juli 2013 20:28

Vad tider går.. Är redan inne på vecka 3 av 6 på semester. Men som jag har njutit!Har inte gjort super mycket, men har hunnit med lite bad, avkoppling, gjort huvudstaden hos bror, Mia och Elin. Även besökt lilla samhället Norberg och varit på Kolmård...

Ovido - Quiz & Flashcards