Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Maria - 2 juli 2012 17:59

Det känns lite knas att jag längre inte har praktik nu längre, "avtalet" tog slut i söndags. Och nu går jag och jobbar ist, eftersom man egentligen inte får ha praktik på sommaren. Dock har jag ju jobbat några pass men denna vecka blir de bara jobbilijobb och det känns toppen! 
Jag har haft en bra dag, även om de inte ha varit allt för mycket att göra, men då tar man sig saker att göra =) och tiden rullade på bra idag. Tankarna var åt ett helt annat håll än de tråkiga. Och kände mig lite piggare för den delen också.. Det var riktigt gott att äta idag, har ju inte haft sådan matlust nu på ett tag, så det kändes ju skönt.
Sedan träffade jag min fina vän Erik på stan, vi gick en sväng sen satte vi oss på en bänk och pratade länge och om allt mellan himmer och jord. Så skönt att ventilera tankarna ett tag. Sedan tog vi oss en mjukglass på stan även om de regnade massor. Och till slut tittade solen fram, men de regnade ändå. Så jag åkte hem, och Erik till honom. Så nu är jag hemma, ska snart äta mat. De bli en tok sen middag, men ska ut och vandra sen med Carolin ^^, de var ju ett tag sedan så vi lär ju ha en hel del att surra om kan jag tänka mig.. 

Blev en sen kväll igår, kunde verkligen inte somna, tankarna var för många och ja, ni vet ju hur de kan vara? =)

Love!

Ovido - Quiz & Flashcards