Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

Det är humor

Av Maria - 14 juli 2011 17:20

Jag var nyss ute och glassade med Lilly och Liston ute i solen. Mummsigt var de! Sen skulle vi gå en sväng ner över och kolla, så mitt på öppna torget mitt på backen så ramlar jag pladakst på magen och framlänges och slår i mina ahndflator, ajaj! Haha, men ett gott skratt åt folket, lite roligt var de ju men pinsamt också. Men är man klantig så är man, men de får jag bjuda på. De svider lite nu men de går ju över som tur är. Får skaffa mig ett par rediga skor som håller mig på fötterna ^^,
Och nu har jag och mammsen tvättstuga, men någon granne kan tydligen inte läsa så vi har en timmes jävla tvättid, idiotiskt! Och mamma går med på de?
Får tvätta hos Thom imorgon, de som inte hinner bli klart de som ska med till han i helgen.

Lillys och min disskution på g till glasskiosken:
- Jag: Jag och Julia var och badade igår, de var kallt men låg ändå i i typ 40 minuter, men puppan är så känslig tycker jag..
Lilly: Jag tycker att brösten är värst jag!
Jag: Haha där har jag så mycket fett så jag känner inte de så mycket
Lilly: Men jag har ingen bullpuppa ^^
Jag: Hahahahah, är du säker på de?
Lilly: Jag tror inte det, jag har inte tittat efter elelr jämfört..
Vi: HAHAHHAH

Lite dålig humor men de min och hennes humor de.

Nu blir de mat snart med mamma, får se vad de blir.
/litenmia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 februari 2014 11:44

Det var länge sedan jag skrev någonting här nu. Men tänkte att när jag väl har tid och ork kan jag skriva och dela med mig av lite..Jag har ju surrat om träning hit och dit, men nu har jag tagit mig ann att röra på mig på något vis, är de inte på gym...

Av Maria - 30 augusti 2013 23:25

Vilken vecka...Eller ja, jag ska väl säga vilka två veckor. Dom har varit hektiska, men roliga! Och fort hat de gått.. Snart är de jul, om de fortsätter i den här farten. Men jag måste ge en guldstjärna till alla jag jobbar med, dom är grymma. Vi är ...

Av Maria - 16 augusti 2013 11:47

På måndag börjar allvaret igen, utvilad och massor av energi för att prestera. Det har varit skönt att ha varit ledig men de ska bli skönt att få tutinerna igen :)Sex veckor semetser är en lång tid, men jag har haft de toppen! Dock har de hänt lite t...

Av Maria - 7 augusti 2013 00:28

Att de kan hända så otroligt mycket på så få dagar. Så mycket känslor, så många tankar.Kan nästan jämföra de med virrvelvinden, på alla sätt faktiskt!Jag bloggade lite galet sist. Jag hade en vecka till på semestern.. Helt dag vild och jag har ingen ...

Av Maria - 25 juli 2013 20:28

Vad tider går.. Är redan inne på vecka 3 av 6 på semester. Men som jag har njutit!Har inte gjort super mycket, men har hunnit med lite bad, avkoppling, gjort huvudstaden hos bror, Mia och Elin. Även besökt lilla samhället Norberg och varit på Kolmård...

Ovido - Quiz & Flashcards