Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Maria - 16 augusti 2013 11:47

På måndag börjar allvaret igen, utvilad och massor av energi för att prestera. Det har varit skönt att ha varit ledig men de ska bli skönt att få tutinerna igen :)
Sex veckor semetser är en lång tid, men jag har haft de toppen! Dock har de hänt lite tråkiga saker, men jag har försökt sett de positiva i de negativa. 
Jag har även funnit en vän för livet, Evelina. Jag har spenderat massor med dagar och veckor med henne. Hon är verkligen guld värd och de är tack varit Nisse att jag och hon börjat umgåts. Men från början är de ju tack varit Sandra faktiskt, så tack Sandra och tack lilla Nisse för de :)

I helgen är de selånger som gäller, tänkte umgås med Tanja ikväll så imorgon drar jag, Cattis och Micaela dit och spenderar lite tid och pengar!
Och om de finns bord på Olles så lär vi ska ut och äta, de får bli en avslutning på den fantastiska sommaren och semestern :)

Puss.

Ovido - Quiz & Flashcards