Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Maria - 7 augusti 2013 00:28

Att de kan hända så otroligt mycket på så få dagar. Så mycket känslor, så många tankar.
Kan nästan jämföra de med virrvelvinden, på alla sätt faktiskt!

Jag bloggade lite galet sist. Jag hade en vecka till på semestern.. Helt dag vild och jag har ingen koll alls på datum.
Men de jag har gjort mycket i sommar är att lira mini golf och gud så roligt de är :) 
Igår och idag, kom etta båda gångerna och de har aldrig hänt, de är just därför jag får skryta lite nu :) nästan så att jag skulle vilja göra de imorgon också :) så om du läser detta nu Tanjizz så hoppas jag att du är på? ;)
Har även hunnit med en rundtur på norra berget idag med, strålande väder och ja, jag har fått så mycket bra med energi idag. Så jag tog en liten nattprommis nyss! 
Kommer sussa gott inatt känner jag.
Ska dejta med Erica imorgon, de var väl kanske drygt ett år sedan sist? Ska bli väldans trevligt. Vi har sjukt mycket att ta igen och surra om! :)

Och min lilla prins verkar må betydligt mycket bättre. Var orolig att jag skulle måsta åka in med stackarn :/ hua vad de gjorde ont i mammahjärtat! älskade skrutt.. 
Nu blir de till att mysa ner sig i sängen med honom och hoppas på att han är en snäll bebis som inte håller mig vaken inatt =)

Ovido - Quiz & Flashcards