Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Maria - 8 juli 2013 07:52

Ja, de är ytterst ovanligt att vara uppe den här tiden då jag är ledig. Men jag klantade till de igår. Ovanligt? Nej, inte direkt :) men detta var första gången och jag säger bara, en gång aldrig mer. De började med att pappa och brorsan var här, lunchade och kikade på lilla Nisse. Hade redan börjat tvättat då. Och sen så när dom åkte hem kom Fredric, vi började med maten, kikade lite på tvn och sen så precis så vi satt oss ner för att vi skulle käka så ser jag att klockan är 17.03 och jag fick panik och sprnag ner i tvättstugan, och de var dom kläderna de. Inlåsta och fulla torktumlaren full plus två maskiner. Blött och jävligt, så skrev en lapp och satt på dörren eftersom de fanns en bokadtvätt tid efter mig. Men inget hände, så nu i morse klockan sju fick jag trappa ner och tvätta om allt, göra om göra rätt :) och Fredric stackarn fick äta själv :( och då jag skulle ner till Ica för att köpa ett par skor från köp och sälj så när jag kommer tillbaka vad kommer jag hem till då? Jo, allt var undanplockat och disken hade självklart Fredric ta:')git hand om. Så guld värt :)
Vi kikade även på skräckis, hualigen vad jag älskar sånt. Men med han som sällskap så kändes de självklart bra!

Snart blir de frulle, sen sätta mig på ballisen och invänta Sandra och Cattis, vi ska ut på äventyr på Alnö. Bada, sola och senare blir de middag på Olles, mumms!
Så hoppas på en storsol och värme, ser ut att blåsa en del nu :/ men igår var de olidligt men då skulle jag såklart strula till allt.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards