Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Maria - 2 juli 2013 19:51

Imorgon onsdag laddar vi på Bryners för gatufest veckan. Både luch och kvälls öppet med massa smarrig mat, så tveka inte och komma in :)
Kommer bli långa pass, men de lär ju gå snabbt. Min hjärna har visst tagit semester men lite sömn och lite energi med kärlek så kommer de gå på räls, utan tvekan! :)
Så snart blir de filmmys, sen läxxdax!! Är hyffsat trött, då man har en kissebebis som håller en vaken om nätterna, men jag är så såld på honom. Han är så go och jag ångrar ingenting även om han är döjobbig ibland, vill klättra upp i gardinerna och förstört en mobilladdare :)

Och så har jag försäkrtat mitt lilla hjärta idag också, de är för mig en självklarhet :) 

Så var de med de, ska nog in på yr.no och beställa lite sol under denna vecka och avboka eventuellt regn! 
Puss och kläm!

Skapa flashcards