Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Maria - 20 maj 2013 16:53

Årets krogfest var lika rolig som förra året om inte roligare!

De kändes dock inte som att de var lika mycket folk nu som sist vi åkte. Men de var tydligrn fullstatt?!
Det bjöds på grillat så som kyckling och karré, mummsiga sallader med pasta och potatis. De grillades på kajen, vi hade strålande sol och allt var på topp!

Väl ombord så käkade vi, lyssade på två olika trubadurer och drack, satt i solen och jag känner verkligen att de tog rejält, men de var verkligen såå roligt och så underbart! Men blev lite väl rund under fötterna så efter galejen på båten valde jag att åka hem, tur var väl de :)
Så kom hem strax efter elva. Tanja mötte upp mig på hållplatsen och Mimmi gick ner med mig på navet. De är bra tjejer de där =) Och jag var inte så städad då jag kom hem, bildbevis finns och jag höll på garva läppen av mig i morse då jag fick bilden av Tanja, alla de andra fick sig ett gott skratt dom också. Men de bjuppar jag =) 
Var inte så super pigg i morse, men tog en dusch och lite huvudvärkstabletter och åkte till jobbet. Var skakis i hela kroppen, men gjorde de bästa av situationer. Socker och fett är mina best friends today! Ska ner på ica nu snart men innan blir de gomiddag med Tanja, och de var länge sedan nu.. AIVAR kyckling. Sååå lovely! Och ikväll i de ruskiga vädret och dagen efter blir de disneyfilmer och bara soffläge. Så sköönt!

Man lever bara en gång, så vem bryr sig om 100 år? 


Ovido - Quiz & Flashcards