Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Maria - 18 maj 2013 18:47

Fredagen gick dagen fortare än vanligt. Vi hade massa cateringar, full rulle mest hela tiden. Älskar verkligen att pyssla på med småplock och olika beställningar! :)
Efter jag slutat glassade jag och Malin nere vid hamnträgården. När vi var klar åkte vi hem till mig, bytte om och tog med oss bestick, ner till taikiosken och ner till bryggorna och käkade. Passade på att sola med, de var så underbart! Vi satt där i några timmar. Man fick som solfrossa, så vi kurade ner oss i ett varsit soffhörn och kikade på lets dance! Nu är de spännande, hoppas att Marko vinner! Håller alla mina tummar och tår att han går hela vägen till mål :) 


De blev en rätt tidig kväll igår, så vaknade "pigg" eller ja, halvt iaf vid halv tio tiden. Vi käkade frulle och åkte in till Birsta för att möta upp mamma där. Gick en sväng sedan var de dax för lunch på Charm, mumma! 


Fick med mig ett par legging, ett linn och en tunika (suuuuper snyggggggggg) kunde inte gå från butiken utan att köpa den liksom.  Och eftersom mina älskade solglasögon gick sönder igår fick jag köpa nya idag, inte alla lika snygga som dom jag hade. Men hann inte in till New Yorker idag innan som stängde :( men jag är nöjd med dagen! Lite ont i fossingarna bara.
Och när jag kom hem så städade jag, de var så dammigt och sånt klarar jag inte av.. Huaa!
Ikväll blir de eurovision med Tanja, middag och massa surr som vanligt :)

Imorgon väntas krogfesten och medvind. Hoppas på strålande väder! 

Ovido - Quiz & Flashcards