Alla inlägg den 12 april 2013

Av Maria - 12 april 2013 16:42

Hej och hå.. redan fredag, idag och igår var de stängt på jobbet, vi var i full rulle med massa beställningar och de gick som en dans :) älskar verkligen att pyssla på med småpock! Tror inte de går en dag utan massa skratt, de värmer lill hjärtat :)

I måndags hälsade jag på pappsen, köpte med mig kina mat och de är ju såklart lika gott som alltid :) surrade massor och hade de super trevligt! 
Tisdagen lagade jag och mannen middag tillsammans, de blev såklart kyckling på menyn. Tror jag faktiskt har bjudit mest på de, stackarn :') inte för att han klagat och jag menar, kyckling 4-life liksom ;)
på onsdagen blev jag bjuden på middag hemma hos min fina vän Tanja, de blev kyckling klubbor, mummsigt! Sedan kollade vi på finalen av mästerkockarna, Jenny var en värdig vinnare, verkligen!
Igår torsdag, blev jag bjuden på middag hos Robert, pasta carbonara. Mannen kan laga mat, de var super gottigott! Och glass till kvällen med kolasnitt och kola sås, så där barnsligt gott! 

Och ikväll skulle jag vara med Robert, men de blev lite ändrade planer så blir istället bjuden på middag hemma hos Nina med Tanja, tjejmiddag och bara massa trevligheter, klagar inte :) och såklart blir de gotta, lets dance och massa surr :)
Imorgon där emot ska jag göra något jag inte har gjort på år, och då menar jag år. Ska träffa min vän Frida, vi ska ta en cider nere på down town och spela biljard, skojsigt värre :)
De var den veckan de!

Puss

Skapa flashcards