Alla inlägg den 3 april 2013

Av Maria - 3 april 2013 18:36

Man blir som smått förvirrad då man haft lång ledigt och även varit ledig en måndag. Det är alltså redan torsdag imorgon, vilket innebär att de snart är helg! 
Jag har bestämt att de ska bli vår nu i helgen, att all snö ska vara borta. För jag har gått ner med alla vinterkläder, skor och allt de där som hör vintern, ner till källaren. Tagit upp allt som hör våren till, för nu är jag banne mig less på att de ska vara kallt, snön och slask. Allt de dära förbaskade stenarna/gruset ska bort med, i helgen helst. Och plusgrader så man kan klä av sig lite lätt!

Idag efter jobbet så tog jag mig an lite städning samt de jag tidigare skrev. Tror jag har städmani, men hatar damm! Skulle behöva röra på döfläsket men de får jag ta itu med imorgon. Blir till att städa undan de som är kvar sedan lägga mig i soffan, kanske dejta mr gray de har ju som sagt gått väldigt trögt på den fronten, eller så slå på en film..

Annars då? Jo, de mesta är bra och rullar på. 

Kyss!

Ovido - Quiz & Flashcards