Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Maria - 12 februari 2013 20:57

Välkommen in i värmen igen.. förstår om ni har varit lite putt och fått varit ute i kylan. Ber om ursäkt för de! :)


Så vad har hänt sedan sist? jo, jag är nu mera bosatt ute på norrlands hawaii, Alnö. Jag trivs super bra, kan nästan inte bli bättre! 
Hat fått i ordning de mesta, lite små grejor som ska fixas och inhandlas, men alla vet ju att Rom inte byggdes på en dag. Även om jag är lite ivrig och vill ha allt på en gång :)
Där emot fick jag förra veckan mina skåpluckor och lådor. Flyttade in till en nyrenoverad lägenhet men de fattades ju en del, men nu är de som sagt på plats och såå snyggt de blev :)
Är tok nöjd, men de mesta i livet faktiskt.. Och många vill att jag ska uppdatera min blogg lite mer, lite mer bilder. Men ska göra ett tappert försök, om orken och tiden finns till :)
Har hänt massor sedan jag skrev sist, men de flesta vet ju vad som hänt, så de lämnar jag.


Imorgon är de onsdag igen, halva veckan har då gått.. Förutom jobb blir de biljard med Robban, ska bli super roligt, kanske åker på söp eller så får jag vinna för en gångs skull, brukar förlorad mot alla. Enda gången jag vinner är då någon sätter boll 8 i fel hål, såå bra är jag (Y) 



Ovido - Quiz & Flashcards