Direktlänk till inlägg 17 december 2012

vilken dag!

Av Maria - 17 december 2012 19:21

Det gick jätte bra idag på jobbet. Allt flöt på så bra och jag hade massor av energi fast att jag hade få timmars sömn :') men sen som oturen om man skulle kunna kalla det för de. Väntade in Cattis och hon kom in kring tio i fyra någonting och ingen 2a hade kommit då. Och då hade jag stått där ett tag. Tiden gick och alla bussar som skulle någon annanstans kom men 2an såg man inte röken utav. Det gick nästan 45 minuter innan bussen kom. Och då ska dom gå var tionde minut. Och inte kom det flera på raken heller. Bussen var en spiralbuss och var fullproppad fortare än kvick. Det var många som inte ens kom på bussen alls. Måttligt le man var då. Tur att det inte var kallt ute men känslan och den eviga väntan. Men väl på gymmet värmde vi upp på bra mycket och det var döjobbigt men så otroligt skönt :) körde ben och mage. Jag vet en som kommer få massor av värk imorgon :) men bara att gilla läget (; och sen vägrade jag ta bussen från friskis så gick hela vägen. Och inte nog med det, det är inte direkt långt eller jobbigt men när det är oplogade trottoarer och halt är det inte lika roligt längre. Fick ta massa små vägar för att ens komma fram utan att måsta gå i vägen med alla bilar från höger och vänster. Men halvvägs skulle det såklart pricken över iet snöa fin snö och lite blåst på det då de ändå var på g liksom :o men så precis när jag kom till busshållplatsen kom bussen direkt. Vilken tajmning jag har ;) och nu ska jag snart kliva av. Göra lite (mycket) sen middag och ta en dusch och sedan parkera mig i sängen. Det var min dag det :) puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 februari 2014 11:44

Det var länge sedan jag skrev någonting här nu. Men tänkte att när jag väl har tid och ork kan jag skriva och dela med mig av lite..Jag har ju surrat om träning hit och dit, men nu har jag tagit mig ann att röra på mig på något vis, är de inte på gym...

Av Maria - 30 augusti 2013 23:25

Vilken vecka...Eller ja, jag ska väl säga vilka två veckor. Dom har varit hektiska, men roliga! Och fort hat de gått.. Snart är de jul, om de fortsätter i den här farten. Men jag måste ge en guldstjärna till alla jag jobbar med, dom är grymma. Vi är ...

Av Maria - 16 augusti 2013 11:47

På måndag börjar allvaret igen, utvilad och massor av energi för att prestera. Det har varit skönt att ha varit ledig men de ska bli skönt att få tutinerna igen :)Sex veckor semetser är en lång tid, men jag har haft de toppen! Dock har de hänt lite t...

Av Maria - 7 augusti 2013 00:28

Att de kan hända så otroligt mycket på så få dagar. Så mycket känslor, så många tankar.Kan nästan jämföra de med virrvelvinden, på alla sätt faktiskt!Jag bloggade lite galet sist. Jag hade en vecka till på semestern.. Helt dag vild och jag har ingen ...

Av Maria - 25 juli 2013 20:28

Vad tider går.. Är redan inne på vecka 3 av 6 på semester. Men som jag har njutit!Har inte gjort super mycket, men har hunnit med lite bad, avkoppling, gjort huvudstaden hos bror, Mia och Elin. Även besökt lilla samhället Norberg och varit på Kolmård...

Skapa flashcards