Alla inlägg den 21 november 2012

Av Maria - 21 november 2012 16:54

Ojojoj..
Det har hänt massor och händer massor i mitt liv hela tiden. Är de inte de ena så är de andra.. Och jag funderar seriöst på att skriva en bok. Det är sant som folk säger, jag har ett rätt händelserikt liv :) det är inte alltid bra. Men det måste ju innehålla sånt med ^^
Men igår tog de alla pris, jag trodde jag skulle dö av skratt, lika så dom jag jobbar med. Hualigen vad tokigt de kan bli.. Men förhoppningvis vände de idag så jag kan slappna av och hålla reda på mina nerver :)
Och imorgon blir det ett långt pass mellan 8-19 ^^ måste ju få ihop alla mina timmar, men jag klagar inte! :)

Malin och jag har lite funderingar, kom gärna med idér, för vi ska göra 50 saker med innehållande av diverse saker inom ett år. Och en sak har vi prickat av redan.. :) spännande!

Nu blir de till att beställa lite saker i katalogen, vuxenpoäng. Jo, men visst! :)

Ovido - Quiz & Flashcards