Alla inlägg den 14 november 2012

Av Maria - 14 november 2012 20:58

Guud vad filmen var bra alltså!! Hjärtat var i halsgropen där ett tag, hua vad hjärtat slog massa extra salg i minuten där :o Men nu är sagan slut och ja, den var såå bra :D
Innan var de lite käk på subway, på de nya. Mycket bättre allting där tyckte jag :) så en väldans trevlig kväll har jag haft idag/kväll.. Så nöjd! Men mindre nöjd då jag skulle kliva på bussen hem, hela europa var nog på den bussen. Tror de kan ha varit utbytes studenter, de var tyska, danska och engelska som gällde. Och leva om, de visste dom hur man gjorde. Tur att jag hade headsetet med mig, de dämpade bra :) men fulla bussen var full med dom. 

Imorgon blir de iaf Jysk, då är de torsdag.. Massa kaos på jobbet, temotempo och åter tempo men järngänget som vi är fixar de i vått och i torrt :)
Och till något helt annat, önskar ibland att jag hade en on och off knapp. Bara stänga av allting, men de är inte mänskligt, för hur gärna man än vill stänga av allt så är det inte smärtfritt..
Allt kommer som på en gång och man blir helt slut i bollen av allting, vill inte sätta en stämpel på mig "tyck synd om mig" men de jag skriver i min blogg är för att jag känner att förmedla de jag känner & tänker, för min egen skull. 
Men i dessa lägen är de skönt att ha nära och kära omkring mig <3
Blind och döv. Så sant..

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards