Alla inlägg den 13 november 2012

Av Maria - 13 november 2012 18:00

Wiii!!!
Har fått hemma alla papper och kontraktet nu från mitthem gällande min lya :) längtar så sjukt mycket.
Soffan är ju beställd och på torsdag ska jag på jysk och inhandla lite heminredning eftersom som har flyttrea. Och denna lön blir det en tv med, köper i omgångar så jag inte har värsta lasten då de väl är dax, då flyttlasset går iväg. Kommer nog upptäcka att jag har mindre än vad jag har. För jag upplever att jag har mycket nu, men egentligen har jag inte så mycket. Men jag känner att detta kommer gå super bra, är lite nevös..
Jag vill bara ha första januari nu!!!! =D

Annars då? Jo, hade mitt andra träningspass denna vecka. Otroligt skönt, även idag. Är verkligen motiverad och hoppas att de håller i sig.
Imorgon blir det biotime med brudarna, de är dax för sista delen av twilight sagan. Längtar massvis!! Men tråkigt att de 'r slut sedan. Men detta har jag gått i ett år och vänta på. Så har ju en del att se fram emot nu. Vilket underlättar :) Även om allt inte är tipp topp så lever jag ju :) 
Ska snart gå i tvättstugan, sedan på affären och då jag ändå är igång och de är sämst på tvn ikväll så blir de storstädning i flickrummet. 
Avslutar nog kvällen med ett avkopplande bad, försöka komma på bättre tankar med lite standard of Mia: Levande ljus och ljuuuvilig musik. De är bra grejer de, rensning av stjälrn (:
PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards