Direktlänk till inlägg 12 november 2012

Allting har sin mening

Av Maria - 12 november 2012 20:51

Måndagen har snart nått sitt slut och tisdagen närmar sig..
Dagen har varit helt okej, har jobbat som vanligt, där efter gick jag och beställde en soffa och vidare för att inhandla dyrshampoo. Men de är sååå bra och skonsamt för håret och eftersom jag hade restaurnag chasen så fanns det rabatt kuponger på sax&kam så lite billigare blev de trots allt :)

Har även hunnit med långtids mat innan träningen, och de gick super bra. De var så skönt att slita och svettas lite. Jobbigt men roligt, känner att vågen och jag inte alls är på samma nivå. Så nu jäklar! Ska neråt så är det bra. Bara jag vill så kan jag och tur att jag vill då :) imorgon kör jag ett pass igen!! Sedan tvättstuga på de, upp och ner för alla dessa elaka trappor som finsn här. Huahua.. Men inget gnäll nu, träning ska ju vara jobbigt och de är skönt då de tar. Och träningsvärken kommer nog komma ikapp mig.
Hade nackspärr i morse, de har övergått till en annan smärta men de kommer nog ge med sig.
Och nu ligger jag och slappar i sängen, blir nog en tidig kväll. Vilket jag ofta säger.

Och det är verkligen många tankar som snurrar i mitt huvud just nu. Jag är lite vilsen, har inget kompass men förhoppningsvis finner jag den snart.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 februari 2014 11:44

Det var länge sedan jag skrev någonting här nu. Men tänkte att när jag väl har tid och ork kan jag skriva och dela med mig av lite..Jag har ju surrat om träning hit och dit, men nu har jag tagit mig ann att röra på mig på något vis, är de inte på gym...

Av Maria - 30 augusti 2013 23:25

Vilken vecka...Eller ja, jag ska väl säga vilka två veckor. Dom har varit hektiska, men roliga! Och fort hat de gått.. Snart är de jul, om de fortsätter i den här farten. Men jag måste ge en guldstjärna till alla jag jobbar med, dom är grymma. Vi är ...

Av Maria - 16 augusti 2013 11:47

På måndag börjar allvaret igen, utvilad och massor av energi för att prestera. Det har varit skönt att ha varit ledig men de ska bli skönt att få tutinerna igen :)Sex veckor semetser är en lång tid, men jag har haft de toppen! Dock har de hänt lite t...

Av Maria - 7 augusti 2013 00:28

Att de kan hända så otroligt mycket på så få dagar. Så mycket känslor, så många tankar.Kan nästan jämföra de med virrvelvinden, på alla sätt faktiskt!Jag bloggade lite galet sist. Jag hade en vecka till på semestern.. Helt dag vild och jag har ingen ...

Av Maria - 25 juli 2013 20:28

Vad tider går.. Är redan inne på vecka 3 av 6 på semester. Men som jag har njutit!Har inte gjort super mycket, men har hunnit med lite bad, avkoppling, gjort huvudstaden hos bror, Mia och Elin. Även besökt lilla samhället Norberg och varit på Kolmård...

Ovido - Quiz & Flashcards