Alla inlägg den 10 november 2012

Av Maria - 10 november 2012 19:13

Igår kväll drog jag iväg med Emmy och Hampus på Biteline vid tågstationen och käkae pizzabufé. Super smaskens :) efter de åkte vi till ica maxi och köpte svulla, så ja vi svullade karra och drack julmust framför tvn.. Sofie och Dennis kom en sväng senare och då började grabbarna dricka öl, grogg och grejer.. Gick hem lite senare, gick och la mig och upp i morse för att åka till Birsta, redan på bussen var de fullt med folk. Och på Birsta vimmlade de av folk, som att de aldrig sett Birsta förr, eller varit i butiker. Alla var helt lyriska och de var KAOS!! Shoppade lite på lagerhause till mitt blivande hem, de blev lite smått och gott! Och då vi var nere på Jula för att kika på skor till mamma var de ingen som helst secvie på stället, herregud hur svårt kan de vara??!! Blev som dööless..
Men till de bättre, har gjort en lista och ett kostnadsförslag på IKEA nu, säng, sängstomme, madrass och resorbottnar samt sängbord och tvbänk :) så kompeltt och så snyggt kommer de att bli! Skulle beställa min soffa igår, men de kom annat i huvudet så de blir på måndag jag ska göra de. Har tittat ut ett bord och stolar med som jag vill ha. Och tvn ska jag förmodligen köpa imorgon redan, och ha på lage. Bäst att passa på när de är bra pris som sagt :) vill flytta på en gång, bara om de kunde fixa lägenheten någon gång så den är i topp! Kommer bli den bästa julkalppen någonsin kan jag lova, födelsedagspreseneten med =)
Mammsen är hos mormor nu, så sitter här i min ensamhet och inväntar så mycket bättre som börjar om ett tag.
Och imorgon ska jag hälsa på pappsen, då blir de baverk och en lott som blir hans present! Och senare på eftermiddagen kommer kanske Malin en sväng..

Ovido - Quiz & Flashcards