Alla inlägg den 7 november 2012

Av Maria - 7 november 2012 18:06

Tänkte gå ut och gå ikväll men känner att det är för kallt för de, sen blåser man nästan bort. Känns som minus grader. Jag väntar på en massa snöö nu så man kan ha lite kul :)
Så blir nog bara till att slappa, de jag är bäst på..
Klockan går ju så extremt långsamt nu också.. 
Ska iaf nörda lite tv och lyssna på gubbarna ute som lever rövare på torget, de borde fasiken bli klart nu. Och dom håller på långt fram mot sena kvällen. Så att somna till de är kanske inte de mest avkopplande precis. Men dom har ju bråttom nu för jag har beställt snö och leveransen är på väg :)

Och att saker och ting inte blir man man tänkt sig alltid, så får man acceptera läget och gilla läget ändå :)
Ska hälsa på pappsen imorgon igen, har vårdpalnering för honom som jag kanske skrivit om tidigare. Får se hur de går och om jag dejtar lite med Caroline på eftermiddagen =) och snart är det helg igen.. Tänka sig! Vill till Härnta på fredag jag och min vän Emmy för att h'rja loss lite, men de blir ju lite krångligt på sina vis då man vill dricka och inte kommer hem sen? Aja, får se om de går att lösa. De skulle vara himla skoj. Komma bort lite och träffa lite nytt folk som gamla godingarna från förr :) 

Skapa flashcards