Alla inlägg den 6 november 2012

Av Maria - 6 november 2012 20:31

Vad ska jag berätta om dagen?

De var en stor beställning som skulle fixas så de blev lite övertid :) tallrikarna som skulle skickas ut blev super tjusiga och säkert väldigt gott med all tilltugg, gott och blandat :) 
Så efter de fixade jag lite ärenden med mammsen sen fixade jag ihop lite käk. Och de blev ju ändrade planer igen.. Så tog ett skumbad och unnande mig lite papparkakor och julmust, levande ljus och bra musik. Njöt som bara den tills de blev för varmt, då var de dax att duscha av sig och krypa ner i sängen där jag ligger just nu.. Så skönt! Ont i ryggen har jag också, även fast jag gick massage i helgen. Huahua.. Men jag överlever iaf och tur är väl de :)
Känner mig en aning trött, drömde massa tokigheter i natt, man blir så extremt trött då man minns vad man drömt. Så känner iaf jag.. 
Så vi får se när jag somnar ikväll. Det är ju tisdag, vilket innebär att de inte är någor bra på tvn, eller ja de är ju twilight på tvn, men jag hoppar nog det ikväll.

Så var det med det. Nu hade jag inget mer på hjärtat.. 

Lite tisdags humor kan ja väl bju på :)
 

Ovido - Quiz & Flashcards